La gestió de les condicions d’equitat al centre
Sovint, quan plantegem diferents aspectes de la gestió del centre, ens fixem principalment en aquells que es refereixen a la millora dels...
Escola Octavio Paz: si es vol, es pot
Us presentem un exemple de transformació pedagògica d’una escola pública que ha volgut actualitzar la seva manera d’e...
On s´amaga el sucre?
En aquesta secció, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), presentem retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simples ...
El sòl ens alimenta. Un projecte d’hort escolar
Al present article, s’hi descriu l’experiència d’hort escolar ecològic en un col·legi públic d’inf...
Taules de programació: I ara què faig? Taller d'acompanyament emocional
Taules de programació de la proposta didàctica A continuació es presenta la programació de la unitat didàctica «I ara qu...
ADN Santo Ángel: l´emoció i el lideratge compartits
Moltes vegades la realitat educativa d’un poblet s’explica a través d’una petita escola. En situacions màgiques aquest...
L´Àlex sempre s´enfila, però no arriba mai al capdamunt
A la sala de psicomotricitat, l’Àlex, de 3 anys i mig, puja a l’espatllera. Un, dos..., fins a cinc barrots. En aquest moment, s&rs...
Dinamitzam el pati i compartim jocs amb realitat augmentada