Experimentar amb els timbres del so
Des de l’educació musical, cada vegada es té més clar que les diverses qualitats del so han de ser experimentades amb tot e...
Què ens diu la recerca científica: Aprenem connectant les noves experiències amb els coneixeme...
Aprenem connectant les noves experiències amb els coneixements previs Consigna de l’evidència Per promoure l’aprenentatge, cal q...
Les possibilitats de ser
Com a mestra d’educació infantil vaig tenir la sort de compartir, amb un grup d’infants i les seves famílies, l’experi...
Espais per al descanser
Acabo de discutir a casa, no arribarem puntuals al col·legi. El meu germà ha plorat durant tot el camí. No m’han pogut pent...
Absència
L’escola és, o hauria de ser, un lloc de trobada, un espai, un temps per unir les biografies encara a mig escriure dels infants i les bio...
Ser i semblar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Un col·le rural: llaurar el present per somiar el futur
Les escoles rurals constitueixen una part de l’ànima dels pobles. Són l’esperança de l’aprenentatge, de la conv...
Va de… infància capaç al 0-6
Del que dic i penso que faig… al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip… i fem. De fer sense pensar… a pensar el que...