L´escola infantil del 2050: metodologia i estratègies d´intervenció
L’escola infantil de l’any 2050 basa totes les seves intervencions i metodologies en la millor evidència científica disponib...
La nostra infància no dorm prou
El son és absolutament essencial i crític per al creixement físic i el desenvolupament cognitiu i emocional. Això no obsta...
Transicions a la renovació pedagògica
Llegim al tramvia de Tenerife
Hem concebut aquest projecte com el desenvolupament d’una pràctica social que proporciona a l’alumnat motius per llegir i escriure ...
Cooperar per transformar
Cooperar per transformar La construcció col·lectiva d’alternatives Som part del problema, però també som part de la soluci&#...
Viu la teva escola. Atreveix-te a canviar, un projecte de transformació social des de la partici...
Teixint cultures, confeccionant el futur és un projecte d’innovació social que forma part del projecte global Viu la teva escola. ...
L’escola infantil del 2050: i el currículum, què?
Imaginar com serà el currículum 0-6 l’any 2050 comporta fer un salt cap a un marc social futur i incorporar a l’actual mirad...
Aules de 2 anys a escoles de primària
En aquest article d'opinió, Raquel Benedito reflexiona sobre la creació d'aules de 2 anys a escoles de primària....