Demanar ajut: quan i com ho podem fer
Amb l’alumnat que presenta una conducta problemàtica, hi ha moments en què el mestre o la mestra pateix dificultats per distanciar...
El diàleg constructiu
La bona expressió oral es considera necessària per exercir algunes professions, com ara l’advocacia o el periodisme radiofò...
El trabajo por ámbitos en el marco de la LOMLOE
María Salud Ferrández Campello IES Sixto Marco. Elche (Alicante) El 29 de mayo de 2020 se publicó en la Comunidad Valenciana la resoluc...
Sistema Amara Berri
El sistema Amara Berri es va gestar i consolidar en un centre públic de Sant Sebastià, al País Basc, i es va donar a conèi...
Les tauletes i el TEA
L’ús de les noves tecnologies a les aules ha propiciat maneres noves d’ensenyar i d’aprendre, la qual cosa ha transformat el ...
Educadors socials, agents nous d’intervenció socioeducativa
En diverses comunitats autònomes, hi trobem experiències en les quals l’educador social està treballant en centres escolars...
El lugar del juego, jugar sin fin
Ángeles Ruiz de Velasco Gálvez, Javier Abad Molina Jugar es, ante todo, una manifestación de la calidad de vida de la infancia. Si el j...
LOMLOE: Canvis, desafiaments i oportunitats per a l’educació secundària
Pilar Pérez Esteve Coedco. Conocimiento Educación Comunicación Aquest article avança algunes respostes a preguntes que a secund...