Repensar l’aula des de les persones
Ens interessa reflexionar sobre què fem a l’escola, perquè qualsevol decisió que prenguem tingui en consideració les...
L’esperit de Marx (Groucho, és clar!)
L’humor a la literatura, en totes les accepcions que presenta -fantàstica, autocrítica, rosa, etc.-, afavoreix que els infants lle...
¡Coge tu medallón!
Ambientes de aprendizaje en educación infantil Mónica Quintela Fonte Lidia Olivera Domingo Victoria Ruiz Suárez Colegio Montserrat (FUH...
El mòbil i la capacitat de reflexió i aprofundiment
Aneu un dia a l’hora de sortida a un centre i veureu que el mòbil s’ha convertit en una prolongació de la m&agra...
Isabel Ferrer, pedagoga, psicòloga i logopeda. «Més enllà de les paraules»
Fa anys que treballa amb persones de diversos col·lectius a partir del que ella anomena «eix de la comunicació i el llenguatge&raq...
Aprendre
Partint de la consideració que el fet d’aprendre és intrínsec a l’ésser humà i que forma part del propi...
La millora dels processos d’ensenyament i aprenenetatge competencials a primària
En aquest article, hi proposem un model d’actuació que permeti, de manera col·laborativa, identificar el model d’alumne o al...
Aiala Urcelay: «Lo que Colectivo Lisarco muestra en los escenarios o en las aulas son personas y ...
¿Qué te gusta de lo que haces? Me gusta trabajar diariamente para que el cuerpo esté más presente en el aula y fomentar este lengu...