Se comenta en la Red…
Orientar per acompanyar. L’orientació amb perspectiva inclusiva
Orientar per acompanyar. L’orientació amb perspectiva inclusiva Coral Elizondo Carmona El rol de l’orientació educativa en el mo...
Linda Hargreaves: «Hay que dar tiempo a las criaturas para pensar»
La veu de les famílies en l’acció tutorial
La veu de les famílies en l’acció tutorial Aportacions de les famílies per a la millora de l’acció tutorial Cristina A...
I ara què faig? Tallers d'acompanyament emocional
I, ara, què faig? Tallers d’acompanyament emocional Glòria Iniesta Guirao Al llarg del nostre dia a dia experimentem moltes emocions d...
Què ens diu la recerca científica: Aprenem connectant les noves experiències amb els coneixeme...
Aprenem connectant les noves experiències amb els coneixements previs Consigna de l’evidència Per promoure l’aprenentatge, cal q...
Cooperar per transformar
Cooperar per transformar La construcció col·lectiva d’alternatives Som part del problema, però també som part de la soluci&#...
Més enllà de l´observació profètica
Si reduïm l’observació a l’aplicació d’unes tècniques, d’uns instruments i d’uns ítems ...