Propuesta didáctica: Tras las pistas del relato.
Reptes i oportunitats de la LOMLOE per a l’educació inclusiva
Coral Elizondo Carmona Orientadora de l’EOEIP número 4. Saragossa La LOMLOE porta «luces y sombras, voz y quebranto» en paraules ...
Contes by kids a la classe d’anglès
Si us preguntessin què és allò que sempre funciona i té èxit entre els infants, ben segur que molts i moltes de vos...
Liliana Aldai
Repensant la inspecció: Una organització per al segle XXI
Laia Bou Torrent Inspectora d’Educació al Vallès Occidental. Sabadell (Barcelona) El món educatiu canvia. El desplegament del nou...
Aiala Urcelay: «Lo que Colectivo Lisarco muestra en los escenarios o en las aulas son personas y ...
¿Qué te gusta de lo que haces? Me gusta trabajar diariamente para que el cuerpo esté más presente en el aula y fomentar este lengu...
El màxim amb el mínim
L’escola pública Pau Casals del Vendrell es preocupa de lligar l’aprenentatge dels nens i nenes amb el món on pertanyen. Des...
Biblioteca de Aula: En orden de estatura.