La convivència a la LOMLOE
Juan de Vicente Abad IES Miguel Catalán. Coslada (Madrid) La LOMLOE aporta un canvi significatiu en la mirada sobre el currículum i els p...
Enyorant el que no existeix. Elogi de l’escola pública
L’escola pública és l’ideal democràtic d’una institució per a totes les persones, independentment de l&r...
Construint arguments
En aquest article s’hi presenta l’experiència duta a terme en una classe de tercer de primària, en la qual, a través ...
Modelo de seguimiento y elaboración del proyecto: Confiproyecto. Aprender del confinamiento para...
LOMLOE: Canvis i desafiaments per a l’educació primària
Manuel Montanero Fernández Institut d’Investigació i Prospecció Educativa de la Universitat d’Extremadura (INPEx). Badajoz ...
El meu primer congrés de l’MCEP
He assistit per primera vegada a un congrés de l’MCEP i he pogut comprovar que encara hi ha educadores i educadors que creuen en el poder...
Célestin Freinet. Un mestre compromès i vigent
En el tema d’aquest curs hem abordat la pedagogia Freinet des de perspectives molt diverses. El present article situa la figura de Célest...
Cuidar la relación en tiempos de pandemia
En aquest article parlem de l’organització de possibles diàlegs entre la família i l’escola des de l’espai virt...