Venjança o perdó?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
La inclusió. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Centro de recursos para la inclusión educativa Aproscom Fundació
Construyamos una escuela para todos y todas en el marco de la LOMLOE Javier Robles Mateos Coordinador del Centro de Recursos de Aproscom ...
Recomanacions de Bibliomèdia. Trobades i convocatòries
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Totes les recomanacions que us presentem en aquest número tenen a veure amb els diccionaris i les enciclop&#...
Carta per començar el curs (2)
La professora respon a l’alumne que li ha escrit una carta. Arribem a pactes, vosaltres voleu saber i jo vull que descobrim junts. Intent...
Material complementari: Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
Personalizar, más allá de la utopía
Acompañar es observar David Atzet Rovira Instituto Cardener. Sant Joan de Vilatorrada (Barcelona) El Instituto Cardener es un centro rela...
Biblioteca de Aula: ¿Cómo es tu familia?
BIBLIOTECA DE AULA ¿Cómo es tu familia? MARTÍ, M.; TUKI (il.) Sevilla. Babidi-bú, 2021 En una sociedad donde cada vez hay más...