Neuroeducació: tasques amb cap i amb cor
Neuroeducació: tasques amb cap i amb cor Diana Marín Suelves, Cristina García López En aquestes línies s’hi presenta un...
El trabajo en el aula con grupos estables de convivencia (I)
Vergonya o culpa?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Drets i deures dels infants
Basant-nos en la proposta de rebel·lió 6 del llibre de Francesco Tonnucci Manual de guerrilla urbana (2007), hem generat una dinà...
Material per a l’alumnat: Fomentant l’ús comunicatiu de la llengua: l’eusquera a través de...
A continuació presentem una proposta de treball utilitzant la màgia com a instrument a través del qual ensenyem l'eusquera d...
La biblioteca, escenari d’un crim
S’ha produït un assassinat a la Hamilton Grange Library (New York Public Library) i es requereixen els serveis de la Policia Científ...
Personalitzar, més enllà de la utopia Acompanyar és observar
David Atzet Rovira Institut Cardener. Sant Joan de Vilatorrada L’INS Cardener és un centre relativament petit que des dels inicis ha dese...
Daniel Innerarity: «Aprender es gestionar el desconocimiento»
Daniel Innerarity «Aprender es gestionar el desconocimiento» Francisco Luna, Cristina Elorza «La escuela no es una mera prolongació...