Tancament de les escoles davant la COVID-19. Riscos contra reptes
Competències docents. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
L’autoritat docent
És l’autoritat docent quelcom important per a la convivència i la dinamització de l’aprenentatge en una escola incloe...
Centre de recursos per a la inclusió educativa Aproscom Fundació
Construïm una escola per a tothom en el marc de la LOMLOE Javier Robles Mateos Coordinador del Centre de Recursos Aproscom Fundació. Mana...
Projectes de treball amb servei
Projectes de treball amb servei Xus Martín García L’article parteix de la constatació que els projectes de treball han tendit a d...
Neuroeducació: tasques amb cap i amb cor
Neuroeducació: tasques amb cap i amb cor Diana Marín Suelves, Cristina García López En aquestes línies s’hi presenta un...
El trabajo en el aula con grupos estables de convivencia (I)
Vergonya o culpa?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...