L´assessorament, repte o necessitat?
L’assessorament, repte o necessitat? Pepi Torres Moltes escoles estan immerses en processos de transformació i millora amb l’objectiu...
No hi ha res que pugui ser permanent, tret del canvi
És el moment de repensar l’organització dels centres. La citació d’Heràclit que trobem al títol del pre...
Hipòtesis i conflictes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
El dret a una formació de qualitat
Temps per pensar?
Ni l’alumnat ni el professorat tenen temps per pensar. El model educatiu en el qual algunes persones disposaven de temps i de referents i...
Participar en la escuela: fuente de riqueza y bienestar
A voltes (de cargol fa temps) amb la formació del professorat
Ser docent avui és un repte important. Si els mestres no es plantegen encarar-s’hi, és possible que ningú ho faci, i menys ...
Diario de una pandemia: educación emocional y Agenda 2030
Diario de una pandemia: educación emocional y Agenda 2030 Antonio José Morales, Dafne García Durá, Carlos Caurín Alonso La CO...