Per què tantes activitats?
Les docents i els docents podem distingir entre dos tipus d’activitats: les que serveixen per reforçar el que s’ha après i l...
La convivencia en la LOMLOE
Juan de Vicente Abad IES Miguel Catalán. Coslada (Madrid) La LOMLOE aporta un cambio significativo en su mirada sobre el currículo y los ...
PrograMació en Scratch amb ema de matemàtiques
PrograMació en Scratch amb ema de matemàtiques En el present article us volem aportar idees per incloure aspectes relacionats amb la did&...
Imaginació moral
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
El asesoramiento, ¿reto o necesidad?
El asesoramiento, ¿reto o necesidad? Pepi Torres Muchas escuelas están inmersas en procesos de transformación y mejora con el objetivo ...
Una corona va caure del cel
Què significa tenir poder? Reflexionar sobre aquesta qüestió pot ser més senzill si es convida a fer-ho per mitjà de ...
Si no ho recordem és que no ho havíem après
Carta per començar el curs (2)
La professora respon a l’alumne que li ha escrit una carta. Arribem a pactes, vosaltres voleu saber i jo vull que descobrim junts. Intent...