D’avis i balenes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Participar a l’escola: font de riquesa i benestar
HEM LLEGIT
La Pinya: Història i reflexions d’un col·lectiu d’autogestió educativa FRANCH, M. (Titu); TORRENT, A. (Tons) (coord.) Barce...
Cap a una altra pràctica de l´avaluació: encerts i dificultats
Grans reptes per a l’escola: un canvi de paradigma on l’alumnat és el protagonista del seu aprenentatge, metodologies competencials...
Infants que desfan desigualtats
Units per l’èxit escolar
BIBLIOTECA D’AULA
El meu arbre secret PINTOR NOGUEROL, D. Salamanca. La Guarida, 2021 Els llibres de vegades ens donen lliçons de vida que ens insuflen ene...
Treballar les normes a l’escola
L’objectiu d’aquest article és mostrar el valor pedagògic de la reflexió sobre les normes que regulen la participaci&...