Aprenentatges STEAM: connectant ciència i comunitat
Es presenta una experiència educativa d’escola oberta en què un centre d’educació primària aborda el disseny d’u...
El nostre clima, el nostre entorn, la nostra responsabilitat
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Passar el relleu. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu. Sab...
Construir la història del barri des de l’aula
Construir la història del barri des de l’aula Jorge Fernàndez Gonzàlez Lluny dels continguts tradicionals basats en reis, soldats...
HEM LLEGIT
La Pinya: Història i reflexions d’un col·lectiu d’autogestió educativa FRANCH, M. (Titu); TORRENT, A. (Tons) (coord.) Barce...
Una reflexió obligada sobre l’EBAU a partir de la LOMLOE
Rocío Yuste Tosina Vicerectora d’Estudiants de la Universitat d’Extremadura Cal reflexionar, en el marc de l’enfocament pedag&#...
Les TIC-TAC-TEP aterren a les biblioteques escolars
Les eines i les possibilitats que ens ofereix la web social a les biblioteques escolars i per realitzar les activitats de foment de la le...
Pensaments negatius. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.