Escola Octavio Paz: si es vol, es pot
Us presentem un exemple de transformació pedagògica d’una escola pública que ha volgut actualitzar la seva manera d’e...
ADN Santo Ángel: l´emoció i el lideratge compartits
Moltes vegades la realitat educativa d’un poblet s’explica a través d’una petita escola. En situacions màgiques aquest...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
La talpeta que volia saber qui li havia fet allò al cap HOLZWARTH, W.; ERLBRUCH, W. (il·l.) Pontevedra. Kalandraka, 2020 La talpeta inten...
Lideratges que transformen l’escola
L’escola sola no pot, ni tampoc una direcció escolar, compartir els lideratges que aconsegueixen implicar-hi uns altres actors i unes alt...
Júlia Garcia: «Dels meus viatges he après que no hi ha un tipus únic de pedagogia ni una sola...
Segons el diccionari, viatjar és traslladar-se d’un lloc a un altre, generalment llunyà, per qualsevol mitjà de locomoci&oa...
Sostenibilitat dels projectes i dels equips. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu. Sab...
Models organitzatius per a l´atenció a la diversitat
El número 4 dels objectius de l’Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible subratlla, entre altres, un antic dret educatiu: «garanti...
Comunitat professional