L’escola tradicional i l’escola transformadora
Des de la seva experiència pràctica, l’autora i l’autor ens presenten una reflexió sobre alguns elements que consider...
Preparar la rentadora, una activitat quotidiana
La vida diària brinda als professionals de l’educació múltiples i variades oportunitats de realitzar aprenentatges signific...
«De gran vull ser…». L´argumentació oral (i escrita) pas a pas
«De gran vull ser...». L’argumentació oral (i escrita) pas a pas Montserrat Vilà Santasusana, Joana Medina Mayol L’art...
Què és l´educació STEM o STEAM? Per què ens hi hem de posar?
La perspectiva de l’educació CTIM (ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques), més coneguda com STEM (d’a...
Avenços, desafiaments i riscos en el camí de la personalització
Els avenços en la manera d’entendre l’aprenentatge faciliten que molts centres ja realitzin experiències de personalitzaci&o...
De l’escola infantil Aire Libre, del col·legi Lourdes, de l’escola infantil de Tui, del CEP de S...
Per arrodonir: Observar, alguna cosa més que mirar
Educar amb el compromís social i la perspectiva de gènere
En aquest article s’hi exposa com a idea central la necessitat de realitzar un canvi educatiu que giri al voltant d’una educació pe...