Planificació de la proposta: Transicions: dels confinaments als retrobaments
Amb molta il·lusió compartim el projecte Transicions: Dels confinaments als retrobaments, que neix fruit d’unes reflexions espont&...
Els cent llenguatges de les flors. Treballar la competència lingüística
Una nova educació necessita models d´escolarització plurals
Una nova educació necessita models d’escolarització plurals José Blas García Pérez Mestre i professor associat a la Uni...
Notícies d’interès
Itinerarios personalizados
Itinerarios personalizados Anna Comas Arbós, Esther Parull Pio La educación tiene que ser velar por la formación integral y armóni...
Familias que nos ayudamos. Supervisión a facilitadoras del grupo
Familias que nos ayudamos. Supervisión a facilitadoras del grupo Los grupos de padres y madres facilitan un espacio de intercambio de inq...
Raquel Baró: «A les escoles rurals tot es fa de manera cohesionada amb el poble. Fem xarxa i tr...
Raquel Baró: «A les escoles rurals tot es fa de manera cohesionada amb el poble. Fem xarxa i treballem en comunitat» Com et definiries?...
Els espais d’aprenentatge a l’educació infantil
Aquest article forma part de l’apartat «Pràctiques escolars» del Dossier número 5 titulat Evidencies científiqu...