Tres mals usos de l´expressió «nivell de competència curricular»
El nivell de competència curricular (en endavant, NCC) es configura com allò que l’alumnat domina, sap fer, té adquirit o, ...
Els patis de les escoles: espais d’oportunitats educatives
El pati és un espai educatiu privilegiat als centres escolars i tan important és la morfologia que té com l'ús que se'n fa. Aquest ar...
Els llibres que deixen marca
Hi ha llibres que conservem a la nostra memòria personal. Els llegim i ens produeixen una gran alegria perquè ens han «tocat». De veg...
“Sólo por hoy”, un juego que crea vínculos
Cine: El discurso de rey: una lección a considerar
Vivint l'aventura d'anar a caçar un os
Vivint l’aventura d’anar a caçar un os Durant els mesos de confinament, a l’inici de la pandèmia, l’any 2020, es va ...
Taules de programació de la proposta didàctica
Les taules de programació que presentem inclouen: Les competències bàsiques triades i les seves aportacions. Els àmbits, els objec...
Èxit i fracàs escolar, una qüestió identitària?
És un fet que hi ha comunitats que presenten més problemàtiques i dificultats a l'escola; però quin és l'origen d'a...