Allà on passen les aventures
A les narracions, les descripcions dels llocs reflecteixen què hi veuen els personatges i com s’hi senten, a part d’això per...
Com seran les escoles l´any 2050?
Imaginar el futur és un exercici inquietant. Allò que somiem es basa en les nostres expèriències, destigem unes altres rea...
Més enllà de l´observació profètica
Si reduïm l’observació a l’aplicació d’unes tècniques, d’uns instruments i d’uns ítems ...
Nuria Regueiro, professora del cicle formatiu d’educació infantil. L’aula és el mirall de l’àn...
En tota activitat professional duta a terme per un ésser humà, s'hi acaba mostrant, poc o molt, l'essència profunda d'aquesta persona....
Hablar con los niños de las noticias trágicas
Los niños y niñas están expuestos a informaciones e imágenes de casas destruidas, terremotos, atentados... Oyen hablar de ello a los ...
RASTREJANT PER LA XARXATROBADESCONVOCATÒRIES
RASTREJANT PER LA XARXA Píldoras de Educación Podcast per a mestres inquiets que aposten per un canvi metodològic, on s’hi compar...
Virtuali-Tee, la samarreta que permet veure el nostre cos per dintre
Gràcies a la realitat augmentada ens podem endinsar en els sistemes del nostre cos, submergir-nos en el corrent sanguini i viatjar pels p...
Què podem esperar per als nens i nenes de l´any 2050?
Confiem que l’any 2050 els drets dels infants siguin respectats: que tinguin la possibilitat de viure experiències autònomes, nece...