Quan l´escola és de tothom i tothom és l´escola
Quan l’escola es troba en un context d’alta complexitat, el treball que s’hi faci haurà de partir de la convicció que ...
De la realidad al juego simbólico, y del juego simbólico a las matemáticas
“Pinzellades”: la fusió de dos llenguatges, el musical i el plàstic, en un espectacle.
D'un cafè pres a mitja tarda, durant el mes de juliol, va sorgir una idea, la d'unir dues passions: la música i la plàstica. Mentre pa...
L’ordinador a l’aula d’educació infantil.
El simple fet de veure les nenes i els nens utilitzant ordinadors o unes altres eines TIC no ens hauria de dur a pensar que, solament per...
Libros. Encuentros. Convocatorias. Web
Malú Orta Cano, moviment Conspiració Educativa. “Som persones humils i amb una gran força: el ...
La Malú Orta Cano i els «conspiradors» somien una escola bella, acollidora i real, molt connectada amb el món: «una es...
La teoría de las inteligencias múltiples
Viure el passat.
L'escola Sant Vicenç, de Sant Vicenç de Castellet, planteja la seva setmana cultural com un projecte de recerca en què participa l'alu...