Objectiu: zero petjada de carboni
En una regió àrida i calorosa, amb altes temperatures i considerada zona zero del canvi climàtic a Europa, el paper dels centres ...
Embranzida de futur. Fem camí cap al canvi!
Aquest temps de confinament obligat també ha representat una oportunitat de reflexió pedagògica a la ZER L’Oliver. Han esta...
Comunitats de pràctica i centres educatius: podem compartir maneres de treballar?
L’escola Jaume Miret, de Soses, ha endegat una comunitat de pràctica amb l’objectiu de crear un espai de reflexió i debat on...
L’audició musical
En aquest article es presenta una proposta en la qual l’audició es contempla com un procés actiu, ple de significat i vivencial. S...
L´escola s´obre a l´entorn
L’article recull l’experiència d’educació en valors duta a terme conjuntament per alumnat de cinquè i sis&egrav...
Noticias de interés
Comunicació efectiva a l’aula
Escoltar i sentir són dues activitats diferents. Sentir és un procés físic, que pot ser involuntari. Escoltar, en canvi, &...
La reflexión compartida como principio de actuación docente