Recursos para la práctica: Ciencias sociales en educación infantil
La comprensión lectora como alternativa al comentario de textos.
EN LÍNI@: Té sentit dividir l’escola per edats?
El debat sobre la divisió de l'escola per edats és antic, però fa temps que no es posa sobre la taula. Aquestes són les opinions de l...
Les coses que usem són de molts llocs
L'article desenvolupa un treball de pràcticum a partir d'un projecte cooperatiu i interdisciplinari portat a terme amb alumnat de sisè ...
Amb les famílies: Com es pot dir a la família?
Com és que la família no veu un problema tan evident? Paga la pena alarmar-la? Com s'ho prendrà?
La biblioteca de la escuela, un espacio vivo
El sentir de la acción
El sentir de la acción El aprendizaje como fenómeno radicalmente afectivo Sergio Toro-Arévalo Universidad Austral de Chile / Universida...
Intel·ligència artificial per conèixer el nostre patrimoni
Intel·ligència artificial per conèixer el nostre patrimoni El projecte que presentem pretén acostar el nostre alumnat a les seves ...