Proposta STEAM, amb A d’arquitectura: creativitat i ciència
Proposta STEAM, amb A d’arquitectura: creativitat i ciència Els projectes STEAM, en edats primerenques, que incorporen l’arquitectura...
¿Hacia dónde se dirige la Formación Profesional?
¿Hacia dónde se dirige la Formación Profesional? Óscar Boluda Ivars La Formación Profesional en España se enfrenta a cam...
Aprobar o aprender
L’expressió oral en anglès a geografia
Es mostra una experiència dintre d’un programa bilingüe per treballar la competència lingüística en angl&egr...
L´interès superior de l´infant
Article 3 de la Convenció sobre els Drets dels Infants (1989): 1. En totes les mesures concernents als infants que prenguin les instituci...
Que comenci la funció!
Obrint els espais a la participació de la comunitat
El present article relata un programa realitzat en un internat amb infants de primària a la ciutat de Puebla (Mèxic). Aquest projecte se...
Blanca Azanza, presidenta d’AMEIGI. L’etapa d’infantil no és un negoci
Com en molts altres sectors, en educació, hem viscut temps difícils. La qüestió, però, rau en el fet que l’educ...