Parlar, escoltar, llegir, escriure i gaudir: el treball per racons a classe
Promoure el desenvolupament de la competència comunicativa mitjançant el treball per racons comporta que el professorat hagi de dissenya...
El coaching va a l´escola infantil
Entre les possibles aplicacions del coaching educatiu a l’etapa d’infantil, hi ha els processos d’intervenció amb docents, pa...
Educación y tutoría
Currículum i ciutadania
A l’editorial de la revista Guix del mes de febrer passat, «Currículum i ciutadania», hi exposàvem la situació ...
Dos implants coclears a l’aula
Davant alumnes amb necessitats educatives especials és necessària una resposta ràpida i efectiva per part del sistema educatiu, per ga...
L’efecte persistent de les cebes. Sobre la lectura de la premsa a l’aula
Una de les funcions de l'escola és ajudar l'infant a conèixer els pensaments i les pautes de comportament que ens fan més sociables, m...
La relación con la familia
En aquest capítol es parla de la família de l’alumne amb trastorn de l’espectre autista: com s’aprèn a escoltar...
Miradas. Libros. Biblioteca de aula. Encuentros. Convocatorias. Web