Entornos virtuales de aprendizaje (III)
La incòmoda sospita de no poder anticipar el que s’aprendrà
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
L’escola creix i es transforma a través de l’educació artística
A l’escola Ferrer i Guàrdia, de Granollers, el treball de l’educació artística ens està transformant. La parti...
Llegim i creem a partir del món poètic de Brossa
Una de les funcions de la lectura i de l’escriptura és la de promoure el gaudi entre les persones que les practiquen, i treballar a parti...
Investiguem la cultura de la nostra gent gran
Aquest treball és fruit d’un projecte de cooperació en el qual intervé l’alumnat del segon cicle d’ed...
Entra al teu joc: realitat virtual i storytelling
La realitat virtual (RV) és un univers màgic en el qual els somnis esdevenen realitat mercès a l’ús de la tecnologia...
Frato
Parlar per parlar. Donem sentit i significat a la rotllana
En aquest article d'opinió, Maria Teresa Sogas reflexiona sobre la importància d'afavorir la parla de proximitat en el petit g...