Premiats sense pati!
Els conserges de les escoles tenim un horari i unes funcions regulades i ben explícites. Ens correspon estar al cas de les portes de l’ed...
El llenguatge de la solució de conflictes
En les relacions estretes, quan convivim amb algú o hi compartim activitats i objectius, els conflictes són gairebé inevitables. ...
Paral·leles
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Avaluar per a conèixer-se, avaluar per a aprendre
Creieu possible que l’avaluació sigui gratificant fins al punt d’esdevenir una eina d’autoconeixement? Pot l’avaluaci&o...
Per arrodonir: Símbols i socialització
Josep Maria Esteve, director del Instituto Escuela Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d’Anoia (Bar...
El temps és or
México
En el mes de julio del 2002 viajé a México invitado por el Colegio de Ciencias y Humanidades de la UNAM con el objetivo de impartir un ...