Inclusió d’un alumne amb TEA a l’aula de música
En aquest article, s’hi explica el procés d’inserció treballat durant dos cursos a l’àrea de música amb ...
Divina Fumanal, vicepresidenta de la Associación Down Lleida. «Adelante, hijo, con tus objetivos»
Ètica amb creativitat
Les societats líquides presenten reptes inèdits en el terreny de l'ètica, però també de la creativitat, especialment en l'àmbit edu...
Pistes per a l’avaluació.
¿Qué sabemos de nuestros alumnos que tienen dificultades para progresar en la lectura?
Los resultados de distintas evaluaciones de ámbito internacional han puesto de manifiesto problemas serios en el dominio de la lengua es...
Recomanacions de Bibliomèdia: Explica-m'ho tot
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Explica-m’ho tot VON DER GATHEN, K.; KUNHL, A. (il·l.) Barcelona. Takatuka, 2021 Continuació d’...
Contenido del producto 291970
La perspectiva sociocultural de l'aprenentatge de llengües
La perspectiva sociocultural de l’aprenentatge de llengües Redescobrir, intervenir i implicar l’entorn lingüístic proper Xa...