¿Para qué evaluar, qué y cómo?
Una de les peces clau en el procés d’ensenyament-aprenentatge és l’avaluació. En el cas dels alumnes amb altes capaci...
Referentes relativos a la identidad en la cultura visual infantil
Escuela del cuidado mutuo
El cuidado ha dejado su huella en cada partícula, en cada dimensión y en cada recoveco del ser humano. Sin cuidado, el ser humano se vo...
Els principis pedagògics abans que les fórmules i les receptes
Els principis pedagògics abans que les fórmules i les receptes La mestra Rosa Sensat i Vilà és una de les figures més relleva...
Qüestionar el discurs de l´odi des de l´educació
Qüestionar el discurs de l’odi des de l’educació Alba Quirós Guindal, Noemi Laforgue Bullido, Alberto Izquierdo Montero* El...
Elements per fer la transformació digital als centres educatius
El procés de transformació digital a les escoles resulta difícil de materialitzar si no existeixen figures que l’integrin a...
Ningú sap res?
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar amb una situaci&...
Projecte col·laboratiu d´acció tutorial durant el confinament
Navegar amb el mar enfurismat i remogut és difícil fins i tot per a mariners experimentats. L’Equip d’Orientació Educ...