Llegir i escriure amb esperit mironià
Joan Miró definia el seu treball com el d'un jardiner. Deia que cal madurar les idees, deixar passar el temps. Miró s'apassionava i man...
¿Qué podemos hacer?: la intervención educativa
La capacitat de l'entorn per ajustar-se a les característiques d'una persona amb pèrdua auditiva serà el que determinarà q...
Cuidemos el claustro, juguemos
Competencia de aprender a aprender a través de la unidad didáctica «números naturales y racio...
¡Coge tu medallón!
Ambientes de aprendizaje en educación infantil Mónica Quintela Fonte Lidia Olivera Domingo Victoria Ruiz Suárez Colegio Montserrat (FUH...
Biblioteca de Aula: Mía se hace mayor
BIBLIOTECA DE AULA Mía se hace mayor: Para saber más sobre la pubertad de las niñas PEITX, M.; LOSANTOS, C. (il.) Barcelona. Juventud, ...
El asesoramiento, ¿reto o necesidad?
El asesoramiento, ¿reto o necesidad? Pepi Torres Muchas escuelas están inmersas en procesos de transformación y mejora con el objetivo ...
Són els deures un deure de l’educació, o és l’educació en si el propi deure?