Miguel Ángel Aragón: «L’educació és un bé públic que no s’ha de desvirtuar i que cal t...
El Miguel Ángel va començar en el món de l’educació de manera casual. En acabar la carrera de Químiques l&rsq...
¿Dónde jugarán los niños?
En aquest article d'opinió, Marcos González Notario apel·la a recuperar, a l'aula, espais de jocs compartits sens...
Tot observant
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
El temps. Respostes saludables
Sabem que hi ha accions que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu....
ABP y redes sociales. Twitter en primaria
Aprendre per ensenyar
A continuació, us oferim algunes de les opinions i reflexions recollides al fòrum de la nostra web, generades a partir de la lectura de ...
La complexitat del públic infantil als museus
Les exposicions històriques generalment estan pensades per a les persones adultes com a destinatàries principals. L’atenció...
Una proposta lectora: la lectura cooperativa