A l’escola amb lluentons!
La formació a través de l’intercanvi d’experiències i l’aproximació entre unes escoles i unes altres, co...
Espais amb encant
El treball de l’ensenyant d’educació especial amb alumnat que presenta dificultats lingüístiqu...
Al nostre centre, l'educació especial no és concebuda com l'educació d'un tipus d'alumnat, sinó que és entesa com el conjunt de recu...
Una experiencia, una realidad: la inclusión en secundaria
En aquest capítol es recull un exemple de bones pràctiques d’inclusió educativa a partir de l’experiència del ...
Para saber más
¿Cómo afrontar un caso de conducta agresiva?
ContextoEn un centro juvenil se desarrollan diferentes proyectos, entre ellos hay una UEC (unidad de escolarización compartida) a la cua...
La LOMLOE: Una oportunitat per millorar la societat del segle XXI
Mariana Solari Maccabelli Universitat d’Extremadura. Càceres Raquel Borrero López Escola Ramón Izquierdo. Badajoz El procés ...
Trayectorias personales de aprendizaje
Trayectorias personales de aprendizaje Qué son y cómo incorporarlas a la práctica educativa Moisès Esteban-Guitart Las situaciones...