Reptes i oportunitats de la LOMLOE per a l’educació inclusiva
Coral Elizondo Carmona Orientadora de l’EOEIP número 4. Saragossa La LOMLOE porta «luces y sombras, voz y quebranto» en paraules ...
Diseño de itinerarios de aprendizaje a través de las cápsulas
Diseño de itinerarios de aprendizaje a través de las cápsulas Alba Castelltort Valls, Esther González de Vicente Las 15 cápsu...
Ludificant amb Kahoot! a l’aula de ciències socials
L’aplicació Kahoot! ens permet elaborar qüestionaris que el nostre alumnat pot respondre des dels seus mòbils o tauletes tria...
Ambients a primària, oportunitat per descobrir nous horitzons
El nostre objectiu és exposar la nostra experiència i la nostra motivació personal i professional en la creació, el sentit...
Escola, democràcia i transformació social
La finalitat d’una escola democràtica és la formació de ciutadanes i ciutadans crítics i participatius que ajudin a ...
L’escola i el museu fem un bon tàndem!
Aquest article relata l’experiència de col·laboració entre l’escola Miquel Bleach, de Barcelona, i el Museu Nacional ...
Danza: Danzas tradicionales vascas
Vàters separats per a nenes i nens?
L’article proposa reflexionar sobre el disseny i l’ús dels lavabos escolars. Analitza la divisió dels vàters per g&eg...