L’acolliment al professorat: com ho veuen i ho viuen els protagonistes.
L'article presenta el resultat del treball sobre acollida de nous professionals als centres educatius, que ha elaborat GROC. Partint de l...
Detección: ¿por dónde empezar?
Quan parlem de l'alumnat amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament ens referim a un ampli ventall d'alumnes que, per raons div...
Recortes en educación
En momentos difíciles es cuando se puede conocer el verdadero pensamiento y las intenciones de los que gobiernan las distintas administr...
La convivència a la LOMLOE
Juan de Vicente Abad IES Miguel Catalán. Coslada (Madrid) La LOMLOE aporta un canvi significatiu en la mirada sobre el currículum i els p...
Espai, benestar i aprenentatge a l’escola
Espai, benestar i aprenentatge a l’escola Guillermo Bautista Pérez, Anna Escofet Roig, Marta López Costa, Maria Casanovas Bayo Existei...
Mindfulness a secundària
Mindfulness a secundària Amparo Piles Almenar Psicòloga, formadora d’atenció plena www.amparomindfulness.com info@amparomindfulne...
Extendamos la voz: comuniquemos nuestras acciones
Extendamos la voz: comuniquemos nuestras acciones Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantearno...
Edith Lasierra: «El projecte es basa en l’escultura comunitària com a eina per a la cohesió...
Edith Lasierra, des de la cooperativa Coopgros, ha estat la responsable de la conceptualització i la coordinadora de Treu la teva Bèstia...