No tens un altre llibre com aquest?
Hi ha llibres que es fan vells de seguida. D’altres, en canvi, conserven la força, la màgia multicolor. Són els llibres fet...
“Conecta’t però no de qualsevol manera”
L’acolliment al professorat: com ho veuen i ho viuen els protagonistes.
L'article presenta el resultat del treball sobre acollida de nous professionals als centres educatius, que ha elaborat GROC. Partint de l...
Detección: ¿por dónde empezar?
Quan parlem de l'alumnat amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament ens referim a un ampli ventall d'alumnes que, per raons div...
Recortes en educación
En momentos difíciles es cuando se puede conocer el verdadero pensamiento y las intenciones de los que gobiernan las distintas administr...
La convivència a la LOMLOE
Juan de Vicente Abad IES Miguel Catalán. Coslada (Madrid) La LOMLOE aporta un canvi significatiu en la mirada sobre el currículum i els p...
Espai, benestar i aprenentatge a l’escola
Espai, benestar i aprenentatge a l’escola Guillermo Bautista Pérez, Anna Escofet Roig, Marta López Costa, Maria Casanovas Bayo Existei...
Mindfulness a secundària
Mindfulness a secundària Amparo Piles Almenar Psicòloga, formadora d’atenció plena www.amparomindfulness.com info@amparomindfulne...