Centre de recursos per a la inclusió educativa Aproscom Fundació
Construïm una escola per a tothom en el marc de la LOMLOE Javier Robles Mateos Coordinador del Centre de Recursos Aproscom Fundació. Mana...
Neuroeducació: tasques amb cap i amb cor
Neuroeducació: tasques amb cap i amb cor Diana Marín Suelves, Cristina García López En aquestes línies s’hi presenta un...
Llegir, parlar i escriure a tutoria
Llegir, parlar i escriure a tutoria Elisa Tormo Guevara Llegir, parlar, escoltar i escriure són habilitats essencials en el procés d’e...
El trabajo en el aula con grupos estables de convivencia (I)
¿Las situaciones de aprendizaje son algo nuevo?
Situaciones de aprendizaje es el concepto de moda. De todas las cuestiones que introduce la LOMLOE, esta es una de las que más trae de ca...
Vergonya o culpa?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Drets i deures dels infants
Basant-nos en la proposta de rebel·lió 6 del llibre de Francesco Tonnucci Manual de guerrilla urbana (2007), hem generat una dinà...
Material per a l’alumnat: Fomentant l’ús comunicatiu de la llengua: l’eusquera a través de...
A continuació presentem una proposta de treball utilitzant la màgia com a instrument a través del qual ensenyem l'eusquera d...