La relación con la familia
En aquest capítol es parla de la família de l’alumne amb trastorn de l’espectre autista: com s’aprèn a escoltar...
¿Qué podemos hacer?: la intervención educativa
La intervenció educativa en casos de trastorn de l’espectre autista és molt important. En aquest procés destaquen el tracte...
¿Para qué evaluar, qué y cómo?
En el treball amb alumnat amb trastorn de l’espectre autista és molt necessària la detecció, el diagnòstic i l&rsquo...
Detección: ¿por dónde empezar?
Aquest capítol se centra en la importància de la detecció per a una valoració diagnòstica i una intervenció ...
Punto de partida
En aquest capítol es parla de la influència que tenen les etiquetes diagnòstiques en l’acció educativa i la detecci&...
Quedem
Biblioteca de Aula. Rastreando por la Red… Encuentros
ENCUENTROS I Congreso Internacional de la RIEEB: «Competencias emocionales: claves para el bienestar» Barcelona y en línea, 22-24 de oc...
De qué hablo cuando hablo de correr