Para saber más…
¿Qué centros para estos alumnos?
Aquest capítol se centra en els processos d’escolarització dels alumnes amb trastorn de l’espectre autista. S’hi abord...
La relación con la familia
En aquest capítol es parla de la família de l’alumne amb trastorn de l’espectre autista: com s’aprèn a escoltar...
¿Qué podemos hacer?: la intervención educativa
La intervenció educativa en casos de trastorn de l’espectre autista és molt important. En aquest procés destaquen el tracte...
¿Para qué evaluar, qué y cómo?
En el treball amb alumnat amb trastorn de l’espectre autista és molt necessària la detecció, el diagnòstic i l&rsquo...
Detección: ¿por dónde empezar?
Aquest capítol se centra en la importància de la detecció per a una valoració diagnòstica i una intervenció ...
Punto de partida
En aquest capítol es parla de la influència que tenen les etiquetes diagnòstiques en l’acció educativa i la detecci&...
Quedem