El centre de formació d’adults de Sant Celoni. Vint anys de poder!
El centre de formació d'adults de Sant Celoni celebra el seu vintè aniversari. En aquest article, fem un repàs de la seva història i ...
Claus i compromisos per a una bona dinamització d'equips de centre
Claus i compromisos per a una bona dinamització d’equips de centre Marta González de Eiris La direcció d’un centre no é...
Els hàbits lectors dels pares i les mares condicionen l’interès per la lectura dels seus fills ...
El tema que aquí ens ocupa és esbrinar quins són els hàbits de lectura dels pares i les mares i constatar si influeixen o no en l'adq...
Aplicacions didàctiques informatitzades a l’aula de pedagogia terapèutica: els programes d’auto...
Aquest article realitza una proposta metodològica basada en el disseny de materials curriculars mitjançant programes informàtics d'aut...
Què fa un bon líder escolar? Claus per a un lideratge escolar efectiu i distribuït
Què fa un bon líder escolar? Claus per a un lideratge escolar efectiu i distribuït José Luis Parejo Llanos, Andrea Giráldez-H...
El treball de l’ensenyant d’educació especial amb alumnat que presenta dificultats lingüístiqu...
Al nostre centre, l'educació especial no és concebuda com l'educació d'un tipus d'alumnat, sinó que és entesa com el conjunt de recu...
La tira
El silenci a l’aula.
Els avisos, les demandes de silenci, el crit de to alt que emet un ensenyant cap als seus alumnes no exerceix sempre el mateix efecte. De...