LOMCE? Llei Orgànica per Menystenir la Ciutadania i l´Educació
Repensar la práctica
L'escola Francesco Tonucci, centre de nova creació situat al barri de Cappont de Lleida, es defineix com un espai que ofereix oportunita...
El model de seqüència didàctica vint anys després: Un model vàlid per ensenyar a aprendre i ...
El model de seqüència didàctica, en la formulació que se'n va fer al començament dels anys noranta, es revela com una proposta vàli...
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge cooperatiu i processos d'indagació col·laborativa. P...
L'evidència en la pràctica: Practicar la reflexió metalingüística entre iguals amb el xat de Teams A l’aula universitària ...
ReseñaEncuentros
Reseña 100 actividades de ámbito artístico para primaria. Música, visual y plástica, dramatización y danza GARCÍA G...
Una escola Freinet a San Juan Chilateca
Des de fa vint-i-cinc anys, a l’escola primària Progreso s’està duent a terme una experiència freinetiana mercè...
Cap a la construcció d´un projecte en contra de l´assetjament
Fernando Ormazabal, mestre als 52 anys i fuster. «No s’aprèn el que t’ensenyen. S’aprèn ...
Fernando Ormazabal és mestre d’infantil i primària a l’escola Príncep de Viana, de Lleida. Té 54 anys i en fa ...