Ètica i formació docent
Problemes de context real a les classes de matemàtiques.
En el marc del Grup Educació Matemàtica Crítica treballem, des de l'any 2005, al voltant d'activitats de matemàtiques que promoguin c...
Bolonya, ser o no ser.
e-itinerarios ecológicos. Trabajando diferentes competencias superamos (parte de) la atomizació...
La evaluación en un modelo de escuela inclusiva
La filosofía inclusiva en el centro docenteSiguiendo las prescripciones europeas sobre inclusión educativa y atendiendo a la normativa ...
Ressenya: Fer de mestre quan ningú no sap per a què serveix
Ressenyes Fer de mestre quan ningú no sap per a què serveix FUNES, J. Barcelona. Eumo, 2019 Jaume Funes, conegut àmpliament en el secto...
Cuinar un poema: aliment per a tothom
La poesia és la gran oblidada de les aules, però ofereix una quantitat il·limitada d’eines per promoure la lectura i la cre...
Hilos de agua, ríos de tinta
Com a ciutadans i ciutadanes del món, estem compromesos en el coneixement i l’estimació del nostre entorn més proper. A les...