Va de…
De lo que digo y pienso que hago… a lo que en realidad hago. De lo que decimos hacer en equipo… y hacemos. De hacer sin pensar… a pe...
El punt de vista de l’escola en la formació dels mestres
L’experiència que presentem és duta a terme per la Facultat d’Humanitats i Ciències de l’Educació de la ...
Mis lenguas, mis joyas
[...] la montaña Chicomóztoc, alzada donde la mar se partía en dos mitades, tenía siete cuevas en sus entrañas. En cada una de las c...
L’aula d’acollida, una eina útil per a la integració de l’alumnat nouvingut.
És evident que els nous temps fan de l'escola un espai cosmopolita. Actualment, les alumnes i els alumnes que la conformen provenen de p...
Día a día con las matemáticas: un blog de aula
Una de las herramientas de la web 2.0 que últimamente ha experimentado un importante auge de usuarios ha sido el blog. Entre las causas ...
Unificar el software: un impulso para nuestro instituto
Espais compartits de reflexió
Durant el curs 2014-2015, l’equip de recerca del projecte ARMIF 2014 00052 va dur a terme el projecte d’innovació «La reflexi...
La diversidad lingüística en el aula: estrategias para conocerla y disfrutarla
Si nos preguntamos qué papel ha jugado la diversidad lingüística en el currículo escolar hasta nuestros días, seguramente la respues...