La intertextualidad en el aula de español como lengua extranjera
El carácter intertextual de las manifestaciones artísticasintertextuali-dadApolo y Dafne Cristo de Velázquez , Cuentos de Eva Luna , L...
L’acolliment al professorat: com ho veuen i ho viuen els protagonistes.
L'article presenta el resultat del treball sobre acollida de nous professionals als centres educatius, que ha elaborat GROC. Partint de l...
Libros: L’escola contra el món. L’optimisme és possible.
La píldora del día después, un recurso de emergencia
El lugar del juego, jugar sin fin
Ángeles Ruiz de Velasco Gálvez, Javier Abad Molina Jugar es, ante todo, una manifestación de la calidad de vida de la infancia. Si el j...
Treballant en equips, aprenem millor
En aquest article, hi expliquem l’evolució del projecte d’aprenentatge cooperatiu a l’escola Camí del Mig de Matar&oac...
Les vivències sociolingúístiques i el multilingüisme dels joves d’origen xinès a Catalunya...
En el present estudi s’investiga la realitat sociolingüística que experimenten a Catalunya els joves d’ensenyament secundari d...
Tratamiento integrado de lenguas en bachillerato
La realidad de nuestra ikastola, Santo Tomas Lizeoa de San Sebastián, en el área de lengua, no ha distado mucho, hasta hace poco, de la...