“Al cap i a la fi, estàvem escrivint la història». El paper dels lectors en la lectura de narr...
Els àlbums sense text mostren possibilitats i limitacions comunicatives de les narratives visuals. Els processos mentals com ara percebr...
Escola offline
Amics, coneguts i saludats. En aquesta secció, m’atreveixo a aixecar la mà per preguntar, dubtar i opinar en veu alta sobre les co...
Victoria Jiménez, Associació SIMROMI (dones gitanes). Si la mare canvia, tot canvia
És una Dona Gitana. Així, sí, amb majúscules. M’admira la força del seu discurs, la dignitat amb què p...
Observar la adaptación escolar del alumno recién llegado
Los tiempos y espacios de una escuela abierta al entorno
Juegos musicales
La música, como todos los lenguajes, precisa un orden y una sistematización de su estructura. En algunos casos, las intenciones educati...
L’àlbum dins la narrativa visual.
Més sovint del que ens pensem, veure equival a saber. Per aquest motiu, des del segle XVII, s'insisteix en la conveniència d'illustrar ...
La alfabetización física como función de la educación fsica
La alfabetización física como función de la educación física José A. Julián Clemente, Alberto Aibar Solana Universi...