Ana López-Navajas: «Transmetem una cultura sense dones, esbiaixada i amputada»
El seu estudi «La ausencia de las mujeres en los contenidos de la ESO» mostra que solament hi ha un 7,6% de presència femenina als ...
Viure entre dues cases o en dues cases
La Maria i el Joan estan vivint una situació realment dolorosa. Malgrat els intents que han realitzat per salvar la seva relació de pare...
L’anglès per aprendre o aprendre anglès?
Com integrem l’anglès dins els diferents projectes d’escola o d’aula? Aconseguim que l’àrea d’anglè...
Efectos de un programa con enfoque intercultural para la mejora del clima de aula en primaria
Módulos tutoriales SOR. Una herramienta para fomentar la autonomía y autoregulación del alumnado
Película: Mis tardes con Margueritte
Parlem de l’adverbi. Els conceptes gramaticals dels alumnes de l’ESO.
L'article descriu un treball indagatori sobre les representacions gramaticals dels alumnes de secundària, concretament sobre la categori...
El viaje de Imad: reenganche educativo y laboral de un joven migrante en un contexto de adversidad
«El viatge d’Imad» descriu un altre cas d’un jove migrant que arriba a Espanya com a menor no acompanyat amb la finalitat de t...