Biblioteca de Aula: Yo soy
BIBLIOTECA DE AULA Yo soy DÍAZ REGUERA, R. Barcelona. Thule, 2020 Martí, el protagonista de esta historia, hace todo lo que le dicen sus ...
El papel del personal formador en el reenganche formativo-laboral. Programas de la Fundación Sec...
El capítol següent se centra en el «paper del personal formador en els programes de reenganxament formatiu-laboral», com a med...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
El meravellós país dels snergs WYKE-SMITH, E.A.; COSSANTELI, V. (trad.); CASTRILLÓN, M. (il·l.) Barcelona. La Galera, 2021 Aquesta...
Recursos: Motivar l’alumnat de secundària
Ian Gilbert (2005) afirma que «no és que l’alumnat no estigui motivat, sinó que de vegades no està motivat per fer el...
Formem part del mateix equip. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes, sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista ...
Experimentar amb els timbres del so
Des de l’educació musical, cada vegada es té més clar que les diverses qualitats del so han de ser experimentades amb tot e...
Algunos modelos de mapas conceptuales para trabajar la historia del arte en el aula
A què ens referim quan parlem de qualitat?