Saber las letras y hacer buena letra
Proyecto de dirección, seguimiento y redición de cuentas
La interculturalidad como modelo de gestión de la diversidad cultural. Posibilidades y obstáculos
En aquest capítol s’exploren les aportacions recents sobre la conceptualització de la interculturalitat, i es proposa una reflexi&...
D’amistat i amiguisme
Una alumne de sisè tot rellegint les qüestions anotades a la pissarra manifesta que l’aspecte que més li interessa és ...
Transformem les reunions amb les famílies
A l’educació infantil i primària és possible transformar la reunió amb les mares i els pares en una experiènc...
Classe inversa i grups cooperatius a l’escola rural. Per on comencem?
La classe inversa es basa en el capgirament de l’activitat tradicional d’explicació a l’aula i, moltes vegades, a fer-ne la p...
Flip your class with the help of your students
Educació informal: Laboratori de certeses
El passat industrial d’aquest Vallès que m’acull batega entre els racons dels seus carrerons i les finestres de les seves fà...