La comunicación asertiva de los docentes
Existen muchas técnicas asertivas que pueden ayudarnos en nuestra comunicación. Estas técnicas, como casi todas, requieren constancia ...
La música como experiencia integradora en educación especial
La necesidad del claustro de un centro de educación especial de profundizar en la experiencia musical para el tratamiento de las dificul...
Transformem les reunions amb les famílies
A l’educació infantil i primària és possible transformar la reunió amb les mares i els pares en una experiènc...
Poesia i joc
A partir del poema de María de la Luz Uribe El rey de papel, a les aules de 3 anys del CEIP Villa de Guadarrama (Madrid), es va desenvolu...
Educació informal: Laboratori de certeses
El passat industrial d’aquest Vallès que m’acull batega entre els racons dels seus carrerons i les finestres de les seves fà...
La Tira
No te enRED.es
IntroducciónLas llamadas redes sociales han irrumpido en nuestra vida diaria de un modo sorprendente y arrollador. No existe en la histo...
Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...