Mirar i sentir l’espai (per transformar-lo)
Saber mirar els espais exteriors de les nostres escoles ens ajuda en el procés de millorar-los i de transformar-los. Es tracta de caminar...
Subjuntivo
A Gramáticas de la creación, George Steiner presenta una idea que ens sembla d’una importància rellevant. La humanitzaci&oa...
¿Qué podemos hacer?: la intervención educativa
La intervenció educativa està considerada una de les parts més importants del procés d’ensenyament i aprenentatge, j...
Joan Carles Roman, mentor digital: «La societat demana professionals més flexibles i amb més c...
Joan Carles Roman, mentor digital: «La societat demana professionals més flexibles i amb més competències digitals» Una autod...
Singular
L’acte educatiu únicament té sentit si atén el singular. Sabem que només s’aprèn socialment, és ...
Espais oblidats, entorns d’aprenentatge
Descobrir l’argument de l’espai als «entorns quotidians» de la infància semblava senzill. Aquells espais oblidats hi s&...
Biblioteca de Aula. Encuentros. Convocatorias. Webs
¿Para qué evaluar, qué y cómo?
Una de les peces clau en el procés d’ensenyament-aprenentatge és l’avaluació. En el cas dels alumnes amb altes capaci...