Taules de programació de la propuesta didàctica
PROJECTE DE RECERCA: «SALVEM EL PLANETA» Contribució del projecte de recerca als objectius generals de l’etapa Conèixer i ap...
Els camins per anar a l’escola
Les seqüències didàctiques en el marc del PERMSEA segueixen sempre una mateixa estructura. Salvant petites variacions, constitueixe...
Linda Hargreaves: «Hay que dar tiempo a las criaturas para pensar»
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...
The spirit of ´45, defensa del modelo social europeo
The spirit of ’45 no és només un brillant documental històric; també constitueix una reflexió crítica ...
Una organización de centro desde una mirada sistémica
El instituto de Viladecavalls (Barcelona) se creó el curso 1996-1997. En la actualidad tiene un total de 648 alumnos y alumnas, de los c...
Sobre la calidad de los proyectos de gestión y su evaluación
El fin y los mediosEn un monográfico dedicado a la gestión para la mejora de la calidad, como es éste, merece la pena comenzar haciend...
La pedagogia de projectes en un cas aplicat: l´Escola Andorrana
L’Escola Andorrana ha portat a terme l’aplicació de la pedagogia de projectes. Per fer-ho, ha definit una estructura curricular i u...
La educación a tiempo completo
Existeix algun tipus de jornada escolar que s’adapti millor a les necessitats educatives i socials d’avui? L’article proposa superar...