Detección: ¿por dónde empezar?
Aquest capítol se centra en la importància de la detecció per a una valoració diagnòstica i una intervenció ...
Más artes, por favor
La supervivencia de las artes en la educación no está asegurada. Consideradas como un divertimento y un "saber" prescindible, cualquier...
De l´escola a l´entorn
Des que, l’any 1996, va aparèixer per primer cop el llibre de Francesco Tonucci La ciutat dels infants, són moltes les iniciatives...
El arte de observar
La Tira
Punto de partida
En aquest capítol es parla de la influència que tenen les etiquetes diagnòstiques en l’acció educativa i la detecci&...
Del discurso del fracaso al discurso del éxito
No se puede vivir en el discurso del fracaso. Sus garras te limitan y te someten; el discurso del fracaso conduce al fracaso porque no de...
La potència del contraexemple: espiar i observar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...